Sunday 5 August 2012

about me

assalammualaikum ...

mperkenalan diri aku dan cerita sedikit tentang diri aku yang tak berapa betul ini .. haha ..


atie

nama aku izatti shahira bt razali . panggil aku ' atie '. rumah aku kat bandar kinrara, puchong . umur 19 tahun. *budak lagi* . kerja sebagai MP ( polis tentera ) . dekat kem tebrau , johor bharu . adik beradik 2 orang . aku anak pertama . bawah aku boy . sorg je la adik aku . * mak aku tak larat . haha * ! . single or not ? haha .. sejujur nya .. aku dah berpunya . nak tengok tgk pic pkwe aku ? tak payah la . bukan ensem mana pon . tengok makwe dia pon dah tahu pkwe dia eensem ke tak . sudah tentu tak ensem .. haha ..
itu saje bnyak sedikit cerita tentg diri aku ..badan pon dah berbau busuk . *tak mandy lagi lorh* ! jap lagi update lagi blog ini . biasa la , baru nak maju kan . orang len dah ramai buat blog , aku baru je nak mula . baru nak up ! tak ape .  baru nak belajar . ok bye .. see you ! :)

No comments: