Wednesday 8 August 2012

kebosanan yang melanda ...

assalammualaikum ...

malam ini sangat membosankan .. kepenatan and kesakitan semua ade .. aduss .. tadi aku buat pentadbiran sedunia .. dengan pentadbiran itu aku mgambil kesempatan snap picture yang tidak seberapa sangat la .. *saje je nak menunjuk ..hehe*


atie *peace*

alamak ! muka aku nampak pucat pulak .. biasa la buat pentadbiran kat surau .. penat :( aku saje je nak tunjuk baju aku pakai tu .. macam baju kilang kan .. tak tahu la kilang ape .. hahaha .. *redha*


shamsul & atie *teman tapi mesra*

wow ! pasangan bahagia .. haha .. no la .. just best friend je .. kedudukan aku dengan dia macam di pinaang dibelah dua ! poyosss aje .. shamsul ni awex dia same name dengan aku .. tapi rupa tak sama la ! aku lagi cun *kenyataan ! hahaha*


d'ra . atie . penyu

oh kawan .. perghh .. baju sebiji macam kilang .. *malu2* hahaha .. muka masing2 hitam .. akak d'ra, tidak sopan duduk .. ! aku tahu lah kite tengah kursus taekwondo (tts) .. tak payah la nak duduk macam tu .. hahaha .. pape je lah akk d'ra oii .. :)

mata sudah ngantuk ! esok kena bangun awal .. sahur and kerja ..adoii .. malas nya .. GOOD NIGHT peeps <3






2 comments:

Anonymous said...

Huhu..gedixxx!!!!

Unknown said...

WEKKK .. :p