Friday 10 August 2012

baju raya sudah beli , SEMALAM ! :)

assalammualaikum ..

sorry sebab semalam tak update blog . bz la sayang .. lagi pon semalam aku and the geng dapat keluar dari kem .. mgambil kesempatan , kiteorang membeli baju raya ! dapat bonus kan .. macam2 r beli ! sayang aku punya pon aku beli jugak ! dia susah nak pkai baju raya ni .. aku pakse baru nak .. lawa sangat ! suka aku .. baju dia warna biru ke hijau-hijauan ! aku pulak gedik beli baju jugak sedang kan ibu aku dah buat baju kurung .. saje je .. hehehe .. baju kurung aku warna kelabu . lawa la jugak ! tggu la time raya aku pkai baru snap pic n update blog .. orait..

memang sudah beli baju kurung tu .. yang paling kelakar , baju tu tak muat ! padan muka aku .. sape suruh tak test betol2 . nasib la boleh tukar .. aku ingat aku dah kurus sebab tu beli baju kecik ckit ! tengok2 tak ley pkai langsung .. adoi .. makna nya aku dah gemok la ye ? opssss .. sian aku ini ..

ok ar .. aku nak buat kek batik ni . sayang aku nak pulak . ngade2 nak makan la ape la .. nasib la aku ni pndai masak .. cehh ..*poyoss* :) nanti malam aku cerita pasal kek batik . jadi ke tidak .. sedap ke tidak ! confrm sedap .. hahaha ... bye..

2 comments:

Anonymous said...

Hahaaha..i love you sayang! amboihh bt kek batik ab merungut ea !

Unknown said...

mana ade merungut ! sedap tak ? hahaha .. i love you too :)