Saturday 11 August 2012

macam kena peperangan british ..

assalammualaikum ..

macam kena peperangan british ? ape itu ?


snap dari jauh




snap and jom kan ..

ahh ... see .. petang tadi aku nak buat kek batik ! masuk bilik , tengok2 dorang tido .. macam kena bom tu .. kepenatan la konon y ! rupanya aku sorang je tak tidur ! sebab tu la senyap n sepi je ! last2 ade peperangan dlam bilik .. semua mampus ! mentang2 la petang tadi tak de pape and tak de pentadbiran , semua tidur .. kiteorang ini time jumaat je leh rehat . tak kena gangu pon dengan jurulatih ! ari isnin baru start kerja balik .. kiteorang suka kalau hari jumaat ! abis kerja kan ... hahahaha ..

tapi pelik kan , nape aku tidur tadi ? sebab aku bz kemas barang untuk balik kampung jumaat minggu depan ! berkoba-koba ni .. hhuhu . sanggup tak tidur . tapi malam ni nak tidur awal la .. petang tadi tak tidur . lagi pon bz buat kek batik sayang aku tu ! demi dia aku tak tidur , semata-mata nak buat kek batik untuk dia .. akhir nya berjaya jugk ! dia kata sedap .. budak2 bilikk aku pon kate yang same ! *tak kembang bontut .. hehe * .. ade keras sikit la sebab dia p masuk peti ais yg bahagian beku tu . adoiii .. hampeh ! x pe la ! jnji dia n the geng dah puji aku .. * benda kenyataan * :p

ok ar ! masa untuk tidur .. sok pagi nak masak sardin pulak ! kena bangun awal la kan .. adoi .. sorry kalau pic dlam bilik aku tu tak sopan dorang tidor and bilik bersepah ! biasa la ... bujang kan .. APTB ! :) bye ..


4 comments:

Anonymous said...

I like! hahhaa.lawak toii dorgg nehh..mentg2 la mse free..mbuta je ke!

Unknown said...

masa itu mas la ! hahaha :p

Fatin Diana said...

tengok gambar diorang tido, teringat pula zaman masa kena PLKN. alahai, rindunya la!

Unknown said...

hahaha ... masing2 kepenatan .. biasa la ...