Saturday 11 August 2012

perpisahan akan terjadi , dan HAPPY masa terawih malam tadi ! :)

assalammualaikum ..

hari ni pergi terawih happy sangat budak2 ini .. sampai aku ini tukang snap pic je ! yang jadi mangsa hp aku . macam camera plak .. tak ape ! demi member2 aku .. memang aku nak snap pic dorg pon sebab nanti kiteorang dah nak berpisah .. masing2 balik unit sendiri .. sekrg aku tengah mencari kenangan2 yang terindah with my friends :(

opss .. sekarang bkn nak cerita benda yg mengalirkan air mata .. sekarang aku nak update pasal terawih tadi . adoii ...


my friends

tapi..xlama lg kami akn bpisah..kembali ke unit masg2..sedih rasanyaaaa...ntah ble la pat jmpa lg dorg..hope psahabtan kami bkekalan hndknya..

alamakk .. sedih lagi .. adoi ! sorry :)
dorang kalau jumpa camera , laju aje .. dalam baris pon jadi kan ambik gmbar kan .. itu la , ASKAR kn .. *poyosss*


No comments: